Pro Astro - Profesjonalny horoskop sukcesu Profesjonalny horoskop sukcesu

Dane do logowania Panel logowania

Wyszukiwarka

Strona główna / Czytelnia / Artykuły / Strategia marketingowa firmy

Strategia marketingowa firmy

Jak sprzedać? Kiedy? Pod jakim kątem zaplanować strategię marketingową? Kim jest Twoja docelowa grupa odbiorców? Sprawdź, jak astrologia może Ci pomóc rozwinąć Twoje przedsiębiorstwo.







Sprzedaż i marketing są ważnymi dziedzinami działalności biznesowej, symbolizowanymi przez III i IX dom. Trzeci dom i Merkury symbolizuje: sprzedaż, wewnętrzną i zewnętrzną komunikację, telemarketing, stronę internetową, obsługę klientów i składanie zamówień. Są to wszyscy ludzie, którzy przychodzą do firmy.

Dziewiąty dom symbolizuje dział marketingu, rozgłos, reklamę, promocje, dystrybucję i eksport. Aby zaplanować strategię sprzedaży i marketingu musimy rozpatrzeć obsadę trzeciego i dziewiątego domu oraz położenie i aspekty ich władców.


Siła władcy domu

Jak określić, że władca trzeciego lub dziewiątego domu jest silny?
- znajduje się w domu kardynalnym
- jest w znaku swojego władztwa albo wywyższenia (np. Merkury w Bliźniętach)
- jest w domu swojego władztwa albo wywyższenia (np. Merkury w III domu)
- jest w ruchu prostym
- odbiera korzystne aspekty
- aspekty między władcami III i IX domu są korzystne (a przede wszystkim czy w ogóle są!)
- do kompletnego obrazu warto spojrzeć na dyspozytorów domów i władców.

Wyzywające aspekty pomagają aby w firmie coś się działo, tworzą jakieś sytuacje. Wyjątkiem jest aspekt 135 stopni (półtorakwadratura), który pokazuje schematy ciężkie do zmiany, energię która ugrzęzła. Ludzie wiedzą, że coś muszą zrobić
ale boją się. Trygony i sektyle to oznaki siły.

Wyłączenia - powstają wtedy kiedy żaden wierzchołek domu nie wypada w Znaku, jakiś Znak jest objety przez dom a przez to wyłaczony. Jeśli III i IX dom zawierają wyłączone Znaki i/lub planety, środowisko (wewnętrzne i zewnętrzne) nie wspiera sprzedaży i potrzeb marketingowych. Problemem jest ze ludzie nie wiedzą czegoś, są "wyłączeni".

Najlepiej mieć dokładną godzinę założenia firmy, ale horoskopy wyznaczone na południe (Słońce na MC) wydają się dobrze działać.


Strategie długoterminowe

Długoterminowa sprzedaż i strategie marketingowe powinny być oparte na horoskopie natalnym firmy. Na przykład firma Polaris ma koniunkcję Wenus i Marsa w Pannie w X domu, co oznacza dbałość o najwyższą jakość produktów (wytrzymałych i ładnie zaprojektowanych).
Kiedy Merkury, Jowisz albo władcy trzeciego lub dziewiątego domu przechodzą w progresjach lub dyrekcjach do nowego znaku, firma może wymagać dokonania znaczącej i trwałej zmiany swojej długoterminowych strategii. Kiedy progresywna albo dyrekcyjna planeta znajdująca się w trzecim albo dziewiątym domu przesuwa się do kolejnego domu albo znaku, zwykle firmy potrzebują długoterminowej zmiany w strategii lub metodach wdrożeniowych.


Decyzje krótkoterminowe

Tranzyty i inne cykle mogą wskazywać krótkoterminowe strategie, okazje i wyzwania. Sprawdź aspekty do Merkurego, Jowisza, władców domów trzeciego i dziewiątego i tranzyty przez trzeci/dziewiąty dom.



Na stronie Pro Astro możesz zamówić Horoskop firmy (LINK), a także Konsultację daty uruchomienia działalności gospodarczej (LINK). Zapraszam!


Autorem artykułu jest_______________________________________
Wojciech Suchomski  – ekonomista, inwestor, astrolog finansowy. Astrologią zajmuje się od 1992 roku, kariera zawodowa głównie w bankach oraz innych instytucjach finansowych, obecnie własna działalność. Od 2005 roku publikuje prognozy ekonomiczne i giełdowe na portalu Astrobiznes.pl. Autor książki „Cykle planetarne na giełdzie”.





Aby komentować artykuł musisz być zalogowany!

Polecam